teisipäev, 30. detsember 2008

OHUD MINU KOOLITEEL


Kooli tee hakkab mul kodu väravast. Astun väravast välja sõiduteele, kus on üpris pime. Suure sõidutee ääres on ohtlik kui ei jälgi autosid.
Hommikul kooli tulles võin pimedaga ka ära eksida ja kurjad lahtilastud koerad on ka hirmuäratavad.Ükskord kooli tulles hakkas mind üks peni tagaajama.Ta ajas mind taga kuni sõiduteeni. Seekord pääsesin. Aga teinekord sõitsin sõpradega jalgrattaga ja siis jooksis meile ette seesama krants ja me kõik kukkusime kraavi.
Kooli juures käivad praegu suured ehitustööd ja ka siin on ohud. Siin on suured lahtised kraavid ja suured autod tagurdavad kohe kooli juurde. Kui hakkasime klassiga ujuma minema, siis ehmatasime kõik, sest nii järsku ilmus välja üks traktor.
Arutasime poistega, et ka lahtised kanalisatsiooni augud on ohtlikud . Hommikul võib neid üldse mitte märgata.
Kui ma aga unustan helkuri taskusse või jätan koju, siis olen ise ennast ohtu seadnud ja autod võivad mulle otsa sõita.
Ohtusi kooliteel on palju, aga mina olen ettevaatlik ja tubli, siis ei juhtu õnnetusi.

Kommentaare ei ole: