neljapäev, 5. veebruar 2009

SÖÖBIK JA PISIK

Teatris käik on möödas.Vaatasime etendust "Sööbik ja Pisik".Järgnevalt õpilaste arvamused:
Mari: Mulle meeldis Pisik, sest ta ei olnud nii tark vaid tegi julmalt palju nalja.Mulle meeldis ka see koht kui Sööbik Ja Pisik hullasid

Andriana: Naljakas oli see, kui Pisikul parukas ära kukkus, naljakas oli ka see kui Sööbik läks pisikese vihmavarju alla ja naljakas oli ka see kui nad hambasse auku raiusid, nii et hambatükid lendasid ja Sööbik ja Pisik neid edasi-tagasi pühkisid.

Renaldo: Mulle meeldis puuri undamine ja see ka Kui Sööbik ja Pisik kätt surusid.

Kätlin: Mulle meeldis kuidas Sööbik ja Pisik tantsisid ja laulsid.Veel meeldis, kuidas hambaarst hakkas puurima ja kõik augud olid kinni pandud.

Georg: Mulle meeldis puuri hääl, see oli nagu hiigellennuki hääl.Paha oli see, et ei olnud vaheaaega ja ei saanud kohvikusse minna.

Karmo:Mulle meeldis see koht, kui puur tuli suhu.See mulle ei meeldinud, et nad naise pärast kaklesid.

Lizette: Mulle meeldis see, kui Jussi õed rääkisid Jussile, et tuleb minna hambaarsti juurde ja kui puur tööle hakkas siis hakkasid toolidki värisema.

Martin: Mulle meeldis see koht, kui õed Jussi hambaid uurisid

Kõik õpilased arvasid, et õpetlik selles näidendis oli see, et tuleb käia hambaarsti juures ja kaks korda päevas peab hambaid pesema.Samuti soovitati vähem kommi süüa ja rohkem juur- ja puuvilju.

Kommentaare ei ole: