neljapäev, 16. aprill 2009

TEATER

Täna käisime Viljandis teatris.Vaatasime etendust "Väike Tjorven Soolavareselt". Minule meeldis väga.Minu lemmik koht oli kui üks mees läks vargile.Veel oli palju lahedaid kohti , mis mulle meeldisid.Oli päris vahva teater. Loodan , et teistele sõpradele meeldis ka.

Martin- See etendus oli väga lahe.Hästi lahe oli ka see, kus oli herilse pesa ja ka see, kui katus läbi jooksis.

Sander E.- Tjorven oma koeraga meeldis mulle väga.Mulle meeldis see koht, kui Pootsman istus kapteni tütrele peale.Siis me kõik naersime.

Andriana- Mulle meeldis see etendus väga.Eriti meeldis sealt, kus kapten tuli ja tahtis selle suvila ära osta ja temaga oli kaasas tütar..Pootsmann ronis tüdruku peale ja istus sinna.Tegelikult meeldis mulle seal kõik, sest see etendus oli väga naljakas.

Sander- Mulle jäi see meelde, et rebane murdis lamba maha ja jahimees lasi rebase maha ja sai endale ilusa krae.

Kommentaare ei ole: