esmaspäev, 11. jaanuar 2010

JÄLLE KOOLIS

Vaheaeg on möödas ja kõik sõbrad jälle koolis. Kuidas vaheaeg läks?
Karmen- Käisin suusatamas, aga see oli just sellepärast tore, et emme tuli ka.
Mari- Minu isa tuli Sotimaalt koju ja üks sotlasest sõber oli ka kaasas. Sõitsime Eestis palju ringi.Käisin ka suusatamas ja olin sõpradega koos.
Karmo- Kõige ilusam oli jõuluaeg, tõime kuuse ja tuli jõuluvana.Sain endale suusad.
Marko- Käisin kelgutamas, mängisin lumesõda.uue aasta võtsin vastu sugulaste juures.
Sander R- Käisin Tallinnas uisutamas.Sain lõbutseda
Erko-Kelgutasin ja käisin sõpradel külas.
Sander- Põhiliselt suusatasin
Renaldo- Käisin Tallinnas vanaema juures külas, igapäev trennis või võistlustel.Jõuluvanalt sain plaadimängu, telefoni ja logo.
Lizette- Käisin Viljandis vanaema juures ja mul ei olnud üldse igav.Käis ka jõuluvana.
Georg- Sõitsin krossikaga, käisin kelgutamas ja suusatamas. Ehitasin kindlust ja lumememme.
Martin- Suusatasin ja käisin sünnipäeval
Risto- Minule tõi jõuluvana kelgu ja ma käisin kelgutamas
Mait- Käisin Tallinnas ja Kalevi spaas.
Yasmine- Käisin Tallinnas ja vanaema juures.
Kelly- Kelgutasin venna ja emmega
Sirel- Käisin Rootsis ja vaatasin vahtkonna vahetust
Andriana- Jalutasin oma koeraga, suusatasin
Kätlin- Käisin kelgutamas.Mulle tuli Soome vanaema külla, tal oli palju kingitusi

Kommentaare ei ole: