neljapäev, 30. oktoober 2008

MINA ARVAN,ET PÄTU ON...


Kätlini Pätu

Pätu on paha kass.Tal on üheksa kätt ja palju jalgu.Ta on tiibuline ja lõhub asju.
Mait

Pätul on ühelpool 4 kätt ja teiselpool ka neli kätt.Ta on paha ja ta lõhkus isa prillid ära ja ema kõige kallima vaasi ka.Ta ongi selline.Vot!
Yasmine


Pätu on väga kaval ja nutikas.Ta on ka tugev.Kui ta pahandust teha tahab, siis pole mingit probleemi.

Karmo



Pätul on kuus jalga ja mesilase keha.Liblika sarved ja koera nina.Pea on nagu padi.
Kelly

Mina arvan, et Pätu on nähtamatu, aga tema tempe on näha. Pätu on minu juures käinud.Ta on minu riided ära peitnud.Pätu näris ka minu tindipliiatsit
Renaldo
Pätu oskab lollusi teha.Ta paneb ukseaukku plastiliini ja ajas Piia kleidi peale moosi,Kauri rattal lasi kummi tühjaks.Pätu on pättusi täis.
Sander R.

Kommentaare ei ole: