neljapäev, 6. november 2008

ETTEVALMISTUSED ISADEPÄEVAKS


Südamega meisterdatud kaardid isadele

Täna rääkisime oma isadest ja valmistasime pidupäevaks kaardi ja kingituse.
Lapsed oma isast:
Erko - Minu isa on lahke ja tugev.Vahel ka karm.Mõnikord teeb nalja.
Mait- Minu isa on naljamees ja metsamees
Kätlin-Minu isa on katuste ehitaja.Ta tuleb hilja koju, vahel ma juba magan.
Georg- Minu isa on sõbralik, abivalmis ja töökas. Talle meeldib ATV-ga sõita ja reisida.
Yasmine- Isa on hea, ta ostab mulle kõiki neid asju, mida ma tahan.
Marko-Minu isa teeb puutööd.Ta ehitab maju, praegu remondime minu tuba.
Renaldo-Isa on hea ja kena.Ta riidleb harva.Ta on keevitaja.
Sirel-Minu isa on väga tugev.
Risto-Minu isa on hea , tugev ja naljakas.Ta oskab remonti teha.
Sander E.-Minu isa on naljamees ja väga tubli töömees.Ta töötab ehitajana.Ta teeb ja tassib laudu nagu Kalevipoeg.Ta saab head palka.
Karmen-Minu isssi on lahke ja väga armas.
Mari- Mul on kodus isa ja vanaisa.Kuid kahjuks on nüüd isa Inglismaal, vaat see ei meeldi mulle.Kuid vanaisa on kodus, see on õnn.Ma armastan teda väga.
Kelly- Mu issi on hea!
Kelly-Lizette- Minu issi on hea, ta ei ole kuri.
Andriana- Mul on tubli ja hea issi.

Kommentaare ei ole: