esmaspäev, 5. oktoober 2009

MINU ÕPETAJA

Minu õpetaja on rõõmsameelne õpetaja.Ta selgitab kõike nii hästi. Ta on lahke.Ta hoolib meist.
Karmo
Ta on Tore õpetaja ja sportli.Me reisime igale poole ja teeme sporti.
Georg
Kui mul midagi valesti läheb, siis õpetaja minuga ei riidle.Ta on väga hea õpetaja ja seletab nii hästi.Ma olen om,a õpetajaga rahul.
Karmen
Minu õpetaja on viisakas ja heasüdamlik. Temast paremay ei ole .Minu lemmik!
'Erko
Minu õpetaja on hea ja armas.Mina endale teist õpetajat ei taha.Ma tahan, et Ülle on ja jääb minu õpetajaks.
Mari
Minuõpetaja on lahke heatahtlik. ei pahanda, rahulik. Maakonna parim õpetaja.
Renaldo
Minu õpetaja Ülle ta on tore, hea, lahke, ilus ,meeldiv ja üllatav.
Sirel
Mulle meeldib, et mu õpetaja on heasüdamlik ja õpetab hästi korralikult
Sander E
Mulle meeldib Ülle, mulle meeldib tema juures õppida ja olla temaga koos.Ta on kõige parem
Lizette
Minu õpetaja on lahke ja hea ja kui ma ei oska, siis ta aitab.Ta on väga, väga hea.
Kelly
Minu õpetaja oskab kõiki tunde anda.Ta on hea ja lahke
Mait
Minu õpetaja annab rattalubasid ja ta on tore ja äge
Risto
Hea õpetaja, rõõmus õpetaja, ei riidle
Sander
Mulle meeldib mu õpetaja, et ta väga hea ja rõõmus
Yasmine
Mu õpetaja õpetab hästi ja me saame väga targaks.
Marko
Lahe ja hea.
Martin
Minu õpetaja on väga tark õpetaja.Ta mõtleb igasuguseid huvitavaid asju välja.
Kätlin

Kommentaare ei ole: