laupäev, 10. oktoober 2009

K.Lepiku luulevõistlus


K.Lepiku omaloomingu võistlustel saavutas Mari III koha. Palju õnne!

Jänku Juta

Hüppab, hüppab õues ringi
justkui kepsutades kingi.
Sööb ta aias saialilli,
krõmpsutab kui mängiks pilli.

Pikad kõrvad, nudisaba,
aina ajab Rikit taga.
Mõlemad siis mänguhoos
ikka ninapidi koos.

Aga siis kui õhtu tuleb
jänku oma silmad suleb.
Riki kuudis valvab maja,
neid sõpru meil on väga vaja.


Vanaema

Kes küll toimetab siin aias ringi?
Kastab kurke, tomateid ja lilli.
Peenrad talle värviliseks kuueks
tänulikult noogutavad sügistuules.
Ta on mulle kallis-hea,
ikka paitab minu pead.
Mõnikord ka patsi sugeb
kui mul pusa sinna pugend.
Koos me käime muinasjuturajal
saatjaks rõõm ja laulukaja.
Sõbrad meil on pintslid, värvid,
lõngajupid, nõel ja käärid.
Koos meil valmib käsitöö
rahvariidekirjas vööd.
Kellest jutustasin teile täna?
See on MINU vanaema!
Tal on täna pidupäev,
seitsmekümnes sünnipäev.



Külaskäik Šotimaale

Suvel Šotimaale ma
sõitsin oma emaga.
Šotimaa on suur ja lahe,
sinna läheks nüüdki kohe.
Liiklus on seal tagurpidi –
vedada võib ninapidi.
Pealinnaks Edinburg,
rahvast palju - nagu turg.
Naljakas on mulle see,
et mehed seelikute sees.
Torupilli hääl seal hüüab
külaliste pilke püüab.
Uhked lossid, kaunid aiad
muruplatsid, rõngassaiad.
Jäid sõbrad sinna ootama,
et tulen taas neid vaatama.
Aga veel pean ütlema,
mu isa töötab Sotimaal..

Kommentaare ei ole: