neljapäev, 22. jaanuar 2009

"KOLM PÄHKLIT TUHKATRIINULE"



Käisime vaatamas filmi "Kolm pähklit "Tuhkatriinule".Õpilaste arvamused filmi kohta. Mis meeldis? Mis ei meeldinud?Mida see film sulle õpetas?
Renaldo: Mulle meeldis see koht, kus Tuhkatriinu põgenes Printsi eest.
Sander E.:Mulle tegi see nalja, kui Tuhkatriinu viskas lumepalliga Printsile pähe.Õpetlikku oli aga see, et ei tohi teiste vastu nii karm olla.
Karmen: Mulle meeldis see, et Printstegi pulmad Tuhkatriinuga.Õpetlik oli see, et teisi ei solvata.
Andriana: Õpetlik oli see, et ei tohi olla kuri.Mulle meeldis see, et Tuhkatriinu võitis võõrasema.
Georg: Mulle meeldispõgenemine hobusel, täpsuslaskmine ja õpetlik oli see, et ära kohtle teisi halvasti.
Lizette: Mulle film alguses ei meeldinud, aga pärast meeldis see, kus Tuhkatriinu läks ratsutama.
Martin: Mulle meeldis see koht, kus pähkli seest tuli välja igasuguseid riideid.Tantsimine mulle ei meeldinud.
Risto: Printsi riietus oli lõpus nii naljakas.Film mulle ei meeldinud.
Karmo: Mulle ei meeldinud võõrasema.Meeldis kolm pähklit.
Yasmine: Mulle meeldis kogu film, eriti see kui prints Ja Tuhkatriinu hakkasid koos elama.
Sander R.:See oli nii ilus film, aga pulma koht mulle ikkagi ei meeldinud.

Kommentaare ei ole: