reede, 2. jaanuar 2009

LÕVI LEO ON MINU SÕBER


Lõvi Leo on minu kõige parem sõber. Ta käis mul juba lasteaias külas. Ta vaatas, kuidas me joonistame, kirjutame ja loeme.
Ükskord me sõime Lõvi Leoga jäätist , päevitasime ja mängisime mänge. Lõvi Leo külmetas ja jäi kaheks päevaks haigeks. Mul oli nii kurb meel. Kui Lõvi Leo haige oli, siis ta ei tohtinud õues olla ja ma kutsusin ta endale külla. Ema aga hakkas kohe pahandama, et see sõber ju metsloom. Mina aga vastasin, et Lõvi Leo on minu päris sõber.
Lõvi Leo on vinge liiklusetundja. Ta õpetas mulle, et kui ma tahan üle tee minna, siis pean seda tegema ülekäigu kohalt. Ta teatas tähtsalt, et punase valgusfooritulega ei tohi üle tee minna ja teeääres ei tohi palli mängida.
Ta käis meil ka koolis ja jagas helkureid ja liiklusaabitsaid, et me õpiks ohutult liiklema. Lõvi Leo on tore sell, ta kuulab alati mu muresid ja õpetab liiklema.

Kommentaare ei ole: