neljapäev, 8. jaanuar 2009

LUULETAMISE TUND


Marko ja Sander luulehoos

Talveunistus.
Jooksen uksest õue
lumetuisk poeb põue.
Vaatan ringi- oh kui mõnus
nüüd saavad alguse talvemõnud.
Marko


Luuletajad Georg ja Martin

Lumepall
Tuppa tormas lumepall,
ütles pane kaela sall!
Põrnitsesin lumepalli,
aga panin kaela salli.
Tervis see on kõige kallim,
meie sõpradeks on sallid.
kindad, sokid, soojad mütsid-
ruttu õue väiksed jütsid!
Georg

Lumine lugu
Siban, siban nagu sipelgas
lasen suuskadega liugu ma.
Järsku pea mul lumes sees
ja ongi lugu lumine
MARI

Karmo ja Erko loevad oma luuletust

Talveaeg
Talveaeg tore aeg
vaheaeg mänguaeg.
Mäelt tore alla lasta,
koju mind lumiselt ei lasta.
Olen kui lumememm väike,
teen oma lumiseid käike.
Talv mulle meeldib väga-
soovitan teilegi teda!
Erko

Talv
Suusatama läksin ma
lumes käpukil nüüd maas.
Viskan suusad lumehange
ise olen naerust kange.

See on lõbus kui saab lumes mängida,
Kelgutada ja hängida.
Ise mul meeldib naerda
Kui ma lumehanges kaevan
Kelly

Talve ilm
Talvel ilm on väga hea,
lumi sajab üle pea.
Õues suured külmakraadid
metsas jäätunud on kraavid
Karu Ott magab nagu nott,
ta on talve unekott.
Jänku metsas värvi muutnud
igal talvel seda suutnud.
Tihased kodus akna peal-
pekitükk on neile seal
Karmen

Lumi
Sadas maha valge lumi,
minul magus talveuni.
Unenäos ma suusatan
aga vahel luuletan.
Vahel on mul valge uni
nagu maha sadand lumi.
Mait

Kommentaare ei ole: